Hvordan vælger jeg en digital platform til mine møder og events og hvad er der derude?
Det seneste år har været noget af en rutchebanetur for os, der arbejder med møder og events, og den tur er slet ikke slut endnu.
Samtidig ved vi, at digitale møder og events er kommet for at blive, og derfor er det super vigtigt, at du også kender de muligheder, der er.
Vælg den rigtige digital platform
I min video har jeg forsøgt mig at blogge i et lidt andet format.
Jeg giver jer indblik i nogle af mine læringer om digitale platforme. Jeg kigger bl.a. på, hvorfor det er vigtigt at kende sin deltager og giver enkelte eksempler på digitale platforme, som du kan bruge, alt efter hvilken form for event du skal afholde.
Som lovet har du her links til de forskellige kategorier, jeg nævner i mit oplæg:
Kategori 1: Zoom og Teams
Kategori 2: Hopin
Kategori 3: vfairs
Kategori 4: Virbela
Kategori 5: NextechAR
Mange af ovenstående digitale platforme kan du søge efter på YouTube, hvor du kan se forskellige løsninger.
Vil du gerne stille de rigtige spørgsmål til en leverandør af digitale platforme, så vil jeg anbefale dig, at du læser med her (engelsk)
HUSK! Hvis du vil høre mere, så kontakt mig gerne på michaela@byma.dk
Jeg håber, du kunne lide dette nye format, selvom det jo tager noget mere tid at se en sådan video end blot læse – men jeg håber, det gav dig inspiration – og mod på at prøve en ny platform af.
LÆS OGSÅ! Design dit event og gør din deltager til helten