Hvordan jonglerer du mellem afholdelse af virtuelle, hybride og fysiske events - med digitale eventværktøjer som hjælp?
2020 blev et år, som ingen af os havde forestillet os. For dig, som planlægger og arrangerer konferencer og kurser (eller andre events), skulle du hurtigt omstille dig til at holde online events. Da de fysiske events jo af gode grunde blev aflyst på stribe.
Men hvilke typer af events skal du satse på i 2021 – fysiske, virtuelle eller hybride? Og hvordan planlægger og eksekverer du events i en foranderlig tid?
Deltag i denne online event, hvor Jeannette Eis, partner i eventsoftwarevirksomheden Attendwise, som står bag eventplatformen ConferenceCommunicator, giver dig konkrete input til, hvordan du planlægger og eksekverer events i en foranderlig tid med digitale eventværktøjer som hjælp.
Du får blandt andet input til:
- Planlægning og eksekvering af events med eventværktøjer som hjælp - ud fra formål og målgruppe til hhv. fysisk, virtuel og hybride events
- Involvering af deltagerne under virtuelle og hybride events med fokus på typer af platforme og eventværktøjer
- Registrering og logistik til fysiske events i en pandemi tid & fokus på de relevante møder
Du bliver klædt på til:
- Hvordan du kan indtænke et skift i format, hvis nødvendigt (fx fra fysisk til virtuel konference)
- Hvordan du gør passive deltagere til aktive deltagere – uanset event format
- Hvordan du med eventværktøjer har styr på dine deltagere – i en pandemi tid
Målgruppen:
Hvem er denne online event for? Det er for alle, der arrangerer events af den ene eller anden slags. Hvad enten det er fysisk, virtuel eller hybrid. Og som er nysgerrige på, hvordan eventværktøjer kan blive din bedste assistent i en foranderlig tid.
Til inspiration har Jeannette skrevet følgende artikler, som kredser om emnet:
5 trin til planlægning af events i en foranderlig tid
Sådan planlægger du din online konference på det virtuelle rums præmisser